Mennyi a szállítási idő?
A munkanapon 13 óráig beérkező (Magyar Posta esetében 12 óráig) megrendeléseket aznap átadjuk a szállító cégeknek, míg a 13 óra utáni rendelések a következő munkanap kerülnek feladásra.
Az átadásról e-mailben tájékoztatjuk Önt, ezt követően a futárszolgálatoknál tud érdeklődni a csomagja felől a lenti elérhetőségeken.
GLS házhoz szállítás (1 munkanap)
Telefonszám: +36 29 886 700
E-mail: info@gls-hungary.com
Csomagkövetéshez kattintson ide
ExpressOne házhoz szállítás (1-3 munkanap)
Telefonszám: +36 1 8 777 400 / +36 1 8 777 444
E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu
Csomagkövetéshez kattintson ide
Medicina Expressz: Gyógyszer házhozszállítás Budapesten és környékén (1-2 munkanap)
Telefonszám: +36 1 444 9 444
E-mail: ugyfelszolgalat@kalmia.hu
GLS csomagautomata (1-2 munkanap)
Telefonszám: +36 29 886 700
E-mail: info@gls-hungary.com
Csomagkövetéshez kattintson ide
FoxPost automata (1-3 munkanap)
Telefonszám: +36-1-999-0369
E-mail: info@foxpost.hu
Csomagkövetéshez kattintson ide
GLS csomagpont (1-2 munkanap)
Telefonszám: +36 29 886 700
E-mail: info@gls-hungary.com
Csomagkövetéshez kattintson ide
Magyar Posta házhoz szállítás (4-5 munkanap)
Telefonszám: +36 1 767 8282
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Csomagkövetéshez kattintson ide
Magyar Posta csomagpontok (4-5 munkanap)
Telefonszám: +36 1 767 8282
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Csomagkövetéshez kattintson ide
Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mi a teendőm?
Amennyiben nem sikerült az online fizetése, e-mailben automatikusan küldünk egy linket (nyitva tartási időben), mellyel újraindíthatja a fizetést.
Gyógyszereket tudok vásárolni a Kalmia.hu-n?
Vényköteles gyógyszereket Magyarországon nem lehet interneten keresztül rendelni. A vényköteles gyógyszereket kizárólag orvosi előírásra és folyamatos orvosi ellenőrzés mellett használható.
Vény nélküli gyógyszereket (például fájdalomcsillapítók, lázcsillapítok, megfázásra, emésztési problémák kezelésére szóló és egyéb készítményeket) vásárolhat a kalmia.hu oldalon, de kiszállításuk korlátozott, a szolgáltatás Budapesten és számos, Budapest környéki településen érhető el. A gyógyszereket is tartalmazó megrendeléseket a Kalmia Gyógyszertár Kft. szolgálja ki.
A nem vény köteles gyógyszereket hatályos törvények szerint, csak patikai szakszemélyzet adhat át, szállíthat ki.
A nem rendelhető termékek mikor lesznek elérhetőek?
A nem szállítható tételeket rövid időn belül beszerezzük, így érdemes visszanézni később a weboldalra, vagy lehetőség van feliratkozni e-mail értesítésre a nem rendelhető termék adatlapján. Ezt megteheti ha az "e-mail értesítést kérek, ha újra rendelhető" gombra kattint és megadja az email címét, amire az értesítést szeretné kapni.
Ebben az esetben csak a termék elérhetőségére iratkozik fel, hírlevél küldésre nem jogosít fel minket.
Megsérült a csomagom a szállítás során, mi a teendőm?
Szeretnénk ha maximálisan elégedett lenne rendelésével, így a csomagolás során kiemelten figyelünk a gondos külső és belső védelemre is.
Amennyiben mégis sérülten érkezne csomagja kérjük az alábbi lépéseket kövesse:
A csomag külső állapotát köteles átvételkor megvizsgálni, és sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, átvételi ponton vagy automata esetén a Foxpost weboldalán. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Utólagos, csomagsérülésből fakadó reklamáció jegyzőkönyv nélkül nem fogadható el.
Kérjük, hogy a jegyzőkönyv másolatát szíveskedjen eljuttatni részünkre az ugyfelszolgalat@kalmia.hu e-mail címre, hogy megkezdhessük az ügyintézést.
Átvételkor fizethetek készpénzzel?
Természetesen, GLS, Magyar Posta, ExpressOne házhoz szállítás, illetve GLS és Magyar Posta csomagpontos átvétel esetén lehetősége van készpénzes fizetésre. Felhívjuk figyelmét, hogy a Medicina Expressz: Gyógyszer házhoz szállítás, valamint a GLS és Foxpost automaták esetén kizárólag bankkártyás fizetés érhető el átvételkor való fizetés esetén.
Módosítani szeretném a rendelésem, hogyan tehetem meg?
A kalmia.hu-ra érkező rendeléseket igyekszünk minél gyorsabban feldolgozni, hogy a lehető leghamarabb kézhez kaphassa csomagját, így sajnos rendelés módosításra a leadást követően nincs lehetőség. Kérjük, hogy ilyen esetben kérje rendelése törlését ügyfélszolgálatunknál és rögzítse újra a megrendelését.
Van lehetőség egészségpénztári kártyával fizetni?
Egészségpénztári kártyával történő fizetésre online webáruházakban sajnos nincs lehetőség. Egészségpénztári számla igénylése lehetséges oldalunkon.
Amennyiben egészségpénztár nevére kiállított számlát szeretne, kérjük, hogy a számlázási névhez írja be az egészségpénztár nevét, a tagi azonosítót és az egészségpénztári tag nevét.
Nem találom a számlát a csomagban, mikor érkezik meg?
Megrendelés feladását követően számláját elektronikus úton küldjük meg Önnek a megadott e-mail címre, ezzel is kímélve környezetünket.
Amennyiben nem találja a számlát, kérjük ellenőrizze le a levélszemét mappát is.
Számlamásolat igénylése estén kérjük, töltse ki az űrlapot , a "Számla másolatra van szükségem" tárgy megjelölésével.
Hogyan szerezhetek kupont, mi a beváltási feltétele?
Ingyenes szállítási kupont hírlevél feliratkozásért adunk, azon új vásárlóink számára akik még nem iratkoztak fel hírlevélre.
Feliratkozni csak az ehhez tartozó feliratkozó formon lehet. Kérjük olvassa el, a kupon igénylésének menetét és felhasználási feltételét.
A regisztráció alkalmával történő hírlevélfeliratkozásért nem küldünk kupont.
Mi a teendő garanciális probléma/elállás esetén?
Kérjük figyelmesen olvassa el a lenti linken található tájékoztatót, és szíveskedjen kitölteni az űrlapot:
https://kalmia.hu/visszakuldes-garancia