Gyakran ismételt kérdések

Mennyi a szállítási idő?

A munkanapon 13 óráig beérkező megrendeléseket aznap átadjuk a szállító cégeknek, míg a 13 óra utáni rendelések a következő munkanap kerülnek feladásra. Az átadásról e-mailben tájékoztatjuk Önt, és ezt követően a csomag állapotáról a választott szállítási mód szerinti szállító cégnél érdeklődhet az alábbi elérhetőségeken:

GLS házhoz szállítás (1 munkanap)
Telefonszám: +36 29 886 700
E-mail: info@gls-hungary.com
Csomagkövetéshez kattintson ide

ExpressOne házhoz szállítás (1-3 munkanap)
Telefonszám: +36 1 8 777 400 / +36 1 8 777 444
E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu
Csomagkövetéshez kattintson ide

Medicina Expressz: Gyógyszer házhozszállítás Budapesten (1-2 munkanap)
Telefonszám: +36 1 444 9 444
E-mail: ugyfelszolgalat@kalmia.hu

GLS csomagautomata (1-2 munkanap)
Telefonszám: +36 29 886 700
E-mail: info@gls-hungary.com
Csomagkövetéshez kattintson ide

FoxPost automata (2-5 munkanap)
Telefonszám: +36-1-999-0369
E-mail: info@foxpost.hu
Csomagkövetéshez kattintson ide

GLS csomagpont (1 munkanap)
Telefonszám: +36 29 886 700
E-mail: info@gls-hungary.com
Csomagkövetéshez kattintson ide

Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mi a teendőm?

Amennyiben nem sikerült az online fizetése, e-mailben automatikusan küldünk egy linket, mellyel újraindíthatja a fizetést.

Gyógyszereket tudok vásárolni a Kalmia.hu-n?

Vényköteles gyógyszereket Magyarországon nem lehet interneten keresztül rendelni. A vényköteles gyógyszereket kizárólag orvosi előírásra és folyamatos orvosi ellenőrzés mellett használható.

Vény nélküli gyógyszereket (például fájdalomcsillapítók, lázcsillapítok, megfázásra, emésztési problémák kezelésére szóló és egyéb készítményeket) vásárolhat a kalmia.hu oldalon, de kiszállításuk korlátozott, a szolgáltatás csak Bupapesti szállítási címre érhető el. A nem vény köteles gyógszereket hatályos törvények szerint, csak patikai szakszemélyzet adhat át, szállíthat ki. A Medicina Expressz a Kalmia.hu online patika gyógyszer házhozszállító szolgáltatása, mely jelenleg kizárólag Budapesten működik.

A nem rendelhető termékek mikor lesznek elérhetőek?

A nem szállítható tételeket rövid időn belül beszerezzük, így érdemes visszanézni később a weboldalra.

Megsérült a csomagom a szállítás során, mi a teendőm?

Szeretnénk ha maximálisan elégedett lenne rendelésével, így a csomagolás során kiemelten figyelünk a gondos külső és belső védelemre is. Amennyiben mégis sérülten érkezne csomagja kérjük az alábbi lépéseket kövesse:

A csomag külső állapotát köteles átvételkor megvizsgálni, és sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, átvételi ponton vagy automata esetén a Foxpost weboldalán. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, csomagsérülésből fakadó reklamáció jegyzőkönyv nélkül nem fogadható el. Kérjük, hogy a jegyzőkönyv másolatát szíveskedjen eljuttatni részünkre az ugyfelszolgalat@kalmia.hu e-mail címre, hogy megkezdhessük az ügyintézést.

Átvételkor fizethetek készpénzzel?

Természetesen, GLS és ExpressOne házhoz szállítás, illetve GLS csomagpontos átvétel esetén lehetősége van készpénzes fizetésre. Felhívjuk figyelmét, hogy a Medicina Expressz: Gyószer házhozszállítás Budapesten, valamint a GLS és Foxpost automaták esetén kizárólag bankkártyás fizetés érhető el átvételkor való fizetés esetén.

Módosítani szeretném a rendelésem, hogyan tehetem meg?

A kalmia.hu-ra érkező rendeléseket igyekszünk minél gyorsabban feldolgozni, hogy a lehető leghamarabb kézhez kaphassa csomagját, így sajnos rendelés módosításra a leadást követően nincs lehetőség.

Van lehetőség egészségpénztári kártyával fizetni?

Egészségpénztári kártyával történő fizetésre online webáruházakban sajnos nincs lehetőség. Egészségpénztári számla igénylése lehetséges oldalunkon.

Amennyiben egészségpénztár nevére kiállított számlát szeretne, kérjük, hogy a számlázási névhez írja be az egészségpénztár nevét, a tagi azonosítót és az egészségpénztári tag nevét.

Nem találom a számlát a csomagban, mikor érkezik meg?

Megrendelés feladását követően számláját elektronikus úton küldjük meg Önnek a megadott e-mail címre, ezzel is kímélve környezetünket. Amennyiben nem találja a számlát, kérjük ellenőrizze le a levélszemét mappát is, a feladó a Kalmia Gyógyszertár Kft. Számlamásolat igénylése estén kérjük, töltse ki az űrlapot , a "Számla másolatra van szükségem" tárgy megjelölésével.

Hogyan szerezhetek kupont, mi a beváltási feltétele?

Ingyenes szállítási kupont hírlevél feliratkozásért adunk, azon új vásárlóink számára akik még nem iratkoztak fel hírlevélre. Feliratkozni csak az ehhez tartozó feliratkozó formon lehet. Kérjük olvassa el, a kupon igénylésének menetét és felhasználási feltételét. A regisztráció alkalmával történő hírlevélfeliratkozásért nem küldünk kupon. A kupon egy alkalommal, 10 000 ft vásárlás mellett használható fel és egyéb kupon kezdeménnyel nem összevonható.