Gyakran ismételt kérdések

Mennyi a szállítási idő?

A munkanapon 13 óráig beérkező megrendeléseket aznap átadjuk a szállító cégeknek, míg a 13 óra utáni rendelések a következő munkanap kerülnek feladásra. Az átadásról e-mailben tájékoztatjuk Önt, és ezt követően a csomag állapotáról a választott szállítási mód szerinti szállító cégnél érdeklődhet az alábbi elérhetőségeken:

Express One házhoz szállítás (1 munkanap) Telefonszám: +36 1 8 777 400 / +36 1 8 777 444 E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu Csomagkövetéshez kattintson ide

FoxPost automata (2-5 munkanap) Telefonszám: +36-1-999-0369 E-mail: info@foxpost.hu Csomagkövetéshez kattintson ide

Pick Pack Pont (1-4 munkanap) Telefon: 06 1 881 2615 E-mail: pickpackpont@sprinter.hu Csomagkövetéshez kattintson ide

Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mi a teendőm?

Amennyiben nem sikerült az online fizetése, e-mailben automatikusan küldünk egy linket, mellyel újraindíthatja a fizetést.

Vényköteles terméket tudok vásárolni Önöknél?

Vényköteles gyógyszerek megrendelése interneten keresztül Magyarországon nem történik, tekintettel arra, hogy ezen gyógyszerek csak orvosi előírásra és nagy részük folyamatos orvosi ellenőrzés mellett használható.

A nem rendelhető termékek mikor lesznek elérhetőek?

A nem szállítható tételeket rövid időn belül beszerezzük, így érdemes visszanézni később a weboldalra.

Megsérült a csomagom a szállítás során, mi a teendőm?

Szeretnénk ha maximálisan elégedett lenne rendelésével, így a csomagolás során kiemelten figyelünk a gondos külső és belső védelemre is, melyhez természetes anyagból készült biológiailag lebomló térkitöltőt használunk. Amennyiben mégis sérülten érkezne csomagja kérjük az alábbi lépéseket kövesse:

A csomag külső állapotát köteles átvételkor megvizsgálni, és sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, átvételi ponton vagy automata esetén a Foxpost weboldalán. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, csomagsérülésből fakadó reklamáció jegyzőkönyv nélkül nem fogadható el. Kérjük, hogy a jegyzőkönyv másolatát szíveskedjen eljuttatni részünkre az ugyfelszolgalat@kalmia.hu e-mail címre, hogy megkezdhessük az ügyintézést.

Átvételkor fizethetek készpénzzel?

Természetesen, házhozszállítás, illetve Pick Pack Pontos szállítás esetén lehetősége van készpénzes fizetésre. Felhívjuk figyelmét, hogy Foxpost automaták esetén kizárólag bankkártyás fizetés érhető el.

Módosítani szeretném a rendelésem, hogyan tehetem meg?

A webáruházba érkező rendeléseket igyekszünk minél gyorsabban feldolgozni, hogy a lehető leghamarabb kézhez kaphassa csomagját, így sajnos rendelés módosításra a leadást követően nincs lehetőség.

Van lehetőség egészségpénztári kártyával fizetni?

Tájékoztatjuk, hogy egészségpénztári kártyával történő fizetésre online webáruházakban nincs lehetőség. Egészségpénztári számla igénylése lehetséges oldalunkon.

Amennyiben egészségpénztár nevére kiállított számlát szeretne, kérjük, hogy a számlázási névhez írja be az egészségpénztár nevét, a tagi azonosítót és az egészségpénztári tag nevét.

Nem találom a számlát a csomagban, mikor érkezik meg?

Megrendelés feladását követően számláját elektronikus úton küldjük meg Önnek a megadott e-mail címre, ezzel is kímélve környezetünket. Amennyiben nem találja a számlát, kérjük ellenőrizze le a levélszemét mappát is, a feladó a Kalmia Gyógyszertár Kft. Számlamásolat igénylése estén szíveskedjen kitölteni a lent található űrlapot.

 

Segíthetünk?

Bármilyen kérdése van, lépjen kapcsolatba velünk.

Adatkezelés

Ügyfélszolgálat elérhetősége

Hétköznapokon 9-16 óráig

Telefon: +36 1 444 9 444 (Szállítási díjakhoz és határidőkhöz kattintson ide)

E-mail: ugyfelszolgalat@kalmia.hu