Bővülő csapatunkba
Trade Manager
munkatársat keresünk.
Elsődleges feladatod a termékválasztékhoz, az árazáshoz és gyártói tárgyalásokhoz kötődik majd,
de minden fontos ecommerce mozzanatában részt fogsz venni mind a Kalmia.hu, mind egyéb partnereink életében. Vagyis az egyik kulcs embere leszel a csapatnak.
Szereted a kihívást és elbírsz a felelősséggel?
Csatlakozz hozzánk és jelentkezz most TRADE MANAGER pozícióba!
Amit kínálunk
- Fix, versenyképes, bejelentett fizetés, amit mindig időben utalunk, plusz teljesítmény alapú bónusz.
- Döntően távmunka, havi 1-2 nap a Budapest belvárosi irodánkban. A betanulási időszak sűrűbb irodai tartózkodást igényel, de ezt követően főleg távmunkára számíts.
- Rugalmas munkaidő. Nekünk nem az a lényeg, hogy mikor végzed el a feladatokat, hanem az, hogy jó minőségben és határidőre készen legyen. Kezdhetsz később, mert oviba viszed a gyereket, vagy végezhetsz korábban, mert edzésre kell vinni. A lényeg, hogy a feladataiddal készen legyél és a legfontosabb online megbeszéléseken részt tudj venni.A vásárlók kedves és segítőkész tájékoztatása
- Dolgozói vásárlási kedvezményt biztosítunk.
- Teljes munkaidő: napi 8, heti 40 óra (hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozunk).
- Stabil anyacég áll mögöttünk, biztos pénzügyi háttérrel rendelkezünk.
- Munkavégzéshez megfelelő eszközök, gyors és könnyű laptop, mobiltelefon, plusz monitor, kényelmes és állítható irodai szék.
- Jó fej kollégák. Igen, tudjuk, mindenütt ezt olvasod. Viszont mi azt is tudjuk, hogy a jó munkakörnyezet nagyban a körülöttünk lévő embereken múlik, ezért nem dolgozunk olyannal, akiben nincs meg a segíteni akarás és a pozitív életszemlélet. Hisszük, hogy az a jó munkahely, ami szórakoztató is egyben.
- Azonnal kezdhetsz.
Milyen feladatokra számíthatsz
- Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel),
- Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel),
- Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen,
- Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi döntések előkészítése,
- Termékadatbázis felügyelete, választék képzés stratégiai irányainak meghatározása,
- A legfontosabb beszállító partnerekkel kereskedelmi tárgyalások bonyolítása.
Rendelkezz az alábbiakkal
- Kereskedelmi tapasztalat valamely területről: kereskedő, beszerző, termékmenedzser vagy kategória menedzser
- Precizitás, határidők betartása
- Rendezett gondolkodás
- Street smart attitűd
- Egyértelmű kommunikáció szóban és írásban
- Alapos Excel (és egyéb Microsoft Office) ismeret
- Monotonitás tűrés
- Megcsináljuk attitűd
- Kommunikáció szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- 2-3 éves szakmai tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
Előnyt jelent
- FMCG-ben, gyógyszer kereskedelemben vagy étrend-kiegészítők területén szerzett tapasztalat,
- Webshop rendszerek ismerete,
- Online kereskedelmi sztenderdek ismerete
- Analitikai rendszerek ismerete (Google Analytics, PowerBI)
Munkavégzés helye
- Döntően távmunka, havi 1-2 napi irodai munka Budapest belvárosában
A jelentkezés menete
- Az emailes jelenkezéshez csatold a szakmai, fényképes Önéletrajzodat, bruttó havi fizetési igényed megjelölésével,
- Pár napon belül keresni fogunk interjú időponttal,
- Az interjún mi is kérdezünk és természetesen te is kérdezhetsz, a cél az, hogy kölcsönösen megismerjük egymást és eldöntsük, szeretnénk-e együtt dolgozni,
- Az interjú után ajánlatot teszünk,
- Szerződünk,
- És kezhetsz is!
- Terveink szerint 1-3 hét alatt a végére érünk a kiválasztásnak.
Csatlakozz hozzánk és jelentkezz most TRADE MANAGER pozícióba!